Zondag 26 februari 2017

Station Den Bosch tijdens carnaval

Hallo NS
Och het is alweer maanden geleden dat ik jullie mocht verblijden met een brief. Laten we dat maar als een compliment beschouwen, het kan ook zijn dat ik het gewoon beu was dingen door te geven die vervolgens niet worden opgepakt. Weten jullie die haperende lift nog op station Den Bosch, ‘da is nie’ werd me gezegd. Ik hoop dat jullie de schadevergoeding inmiddels hebben overgemaakt naar die jonge vrouw die nu de rest van haar zwangerschap op bed door mag brengen.

Maar terug naar de orde van de dag, zoals u ongetwijfeld weet is het carnaval weer losgebarsten in dat prachtige Brabant. Met dat oeroude feest hebben jullie al vele jaren ervaring daarom begrijp ik niet hoe het mogelijk is dat ik wederom in een te korte trein sta. Jullie moeten toch inmiddels begrijpen dat er minimaal net zo veel mensen willen vluchten uit dat door bier overspoelde zuiden, als dat er mensen zijn die zich er door aangetrokken voelen.

Moet zeggen dat dat carnaval vandaag toch nog wel één voordeel had. Sinds een paar maanden loopt de omroep op station Eindhoven niet gelijk en nu er twee gangen zijn galmt dat zo lekker dwars tegen elkaar in waardoor je nog niet weet wat nu eigenlijk het probleem is. Gelukkig werd die omroep vandaag even heerlijk overstemt door die uberblije lalmuziek die de komende dagen over alle staties van Brabant en Limburg knalt.

Daarnaast pocht u met internet in de trein, mijn complimenten voor deze service het is een echte vooruitgang. Maar zou u dan ook zo vriendelijk willen zijn sreaming programma’s als netflix te blokkeren? Het zou de verbinding voor velen een stuk sneller maken en op sommige momenten niet alleen sneller, toegankelijk ook.

Een terdege onderzoek, dat ik verwacht ik van u, want het is belachelijk dat u drukke dagen als deze niet in kan schatten, dat uw personeel niet merkt dat de omroep klinkt als de nieuwste carnavalshit en ik deze klotebrief niet eens kan verzenden met het door jullie aangeboden internet.

10 thoughts on “Zondag 26 februari 2017”

  1. henk50 schreef:

    Een standaard-antwoord dat ik standaard in het verleden kreeg was: “We hebben uw klacht toegevoegd aan het reizigersinformatiesysteem”. Klonk als: ‘de prullenbak’.
    Tegenwoordig krijg ik begripvoller antwoorden: ‘Vervelend dat u dat is overkomen’. Men gaat er naar kijken. Met de klacht die men zo begripvol in behandeling had genomen mbt station Alkmaar blijkt nu (na een jaar) niets te zijn gedaan. Dat zou nog kunnen, niet alles wat ik wil is uitvoerbaar, maar dan had ik een melding willen ontvangen dat mijn idee was afgewezen.

  2. rietepietz schreef:

    Gewoon normale dienstverlening van de NS, wie verwacht dát nou nog! Ze hebben iedere dág wel een smoes om minder treinen te laten lopen.

  3. Edward McDunn schreef:

    De NS had zeker rekening moeten houden, met extra drukte tijden het carnaval. Waarschijnlijk zullen ze van jou brief een “steek” vouwen.

  4. willy schreef:

    duidelijk taal Liesbeth

    maar of ze bij de NS daar waker zullen van liggen, betwijfel ik

    groeten

  5. John schreef:

    De NS zal er de lol van hebben ingezien met die te korte trein. Al die hossers kunnen dan niet hossen omdat ze ingeblikt zitten.

  6. Veendammerman schreef:

    Ik zou iemand zijn die voor carnaval vlucht: mensenmassa’s en opgeklopte vrolijkheid ?

  7. Rob Alberts schreef:

    Zal het helpen dezé klachten?

    Instemmende groet,

  8. Martha schreef:

    Hier ns, pak aan!!!

  9. Matroos Beek schreef:

    Hier geen carnaval… enkel overbevolking door gevluchte carnavalhaters… ze zitten dus allemaal in Breskens, ondanks dat het internet hier nog steeds beschamend traag werkt.
    Mooi station in Den Bosch!

  10. fietszwerver schreef:

    mogge Liesbeth
    deze brief is duidelijk genoeg , dus die zal toch wel begrepen worden bij de bazen van de ns
    maar ik vermoed dat het met velen zo van tafel wordt geveegd , en je mag blij zijn als je een berichtje terug krijgt
    met een antwoord als een dooddoener

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *